Naprawa komputerów, dojazd do Klienta
Jeżeli komputer zaczyna zwalniać lub zachowuje się dziwnie to znak, że nie jest najlepiej. Stosując złotą zasadę "lepiej zapobiegać niż leczyć" już teraz warto skorzystać z usług specjalisty.
Im wcześniej wykryta usterka tym tańsza naprawa komputera. Zwlekanie do końca może prowadzić do uszkodzenia podzespołów komputera lub całej jednostki.
Naprawa komputerów to moja specjalizacja. Nie potrafię zliczyć tych wszystkich napraw ale po każdej zostaje cenne doświadczenie. Dzięki temu czas naprawy to tylko 24 godziny. Z dnia na dzień komputer zostaje naprawiony a Ty nie czekasz w kolejce, nie wozisz go do serwisu bo serwis przyjeżdża do Ciebie.
Przyczyn awarii komputera oczywiście można uniknąć bo ponad 90% winy leży po stronie użytkownika a tylko 10% po stronie sprzętu.
Największe grzechy jakie popełnia użytkownik to:
- niedbałość o stan systemu, brak aktualnego oprogramowania antywirusowego, brak aktualizacji, nieczytanie pojawiających się komunikatów,
- odwlekanie zauważonego problemu i niepodejmowania działań w celu jego wyeliminowania:
przykład - grzeje się laptop, potem po jakimś czasie zaczyna się wyłączać! Co robi użytkownik? Chce poprawić chłodzenie więc kupuje podstawki chłodzące (praktycznie nic nie warte). Kończy się to uszkodzeniem układu graficznego i drogą naprawą laptopa. Tym czasem należy jak najszybciej skorzystać z usługi serwisu i zadbać o prawidłowe chłodzenie (nie zalecam robić tego na własną rękę w domu rozkręcając laptopa czy komputer),
- niedbałość i niewiedza dotycząca sposobu używania sprzętu komputerowego, laptop na kolanach, laptop na pościeli, jedzenie i picie przy komputerze - wysokie ryzyko zalania!, brak urwiązań typu UPS, używanie komputera w ciężkich warunkach pracy w miejscu raczej do tego nie przenaczonym - zakład lakierniczy!
Każdy naprawiany komputer objęty jest gwarancją oraz zabezpieczony jest systemowo na wypadek usterki oprogramowania w myśl zasady, którą podałem wyżej. Podczas naprawy komputera stacjonarnego czy laptopa Klient jest informowany o kosztach naprawy telefonicznie.